Fototriss – Se upp.

Nu är det dags för ytterligare en fototriss och jag är med och deltar med bilder som jag hittat i mitt fotoarkiv på temat Se Upp!

Uppsala stads juldekorationer är i och för sig sedan länge ned plockade men så här såg det i alla fall ut under decemermånad här men bara om man riktade blicken uppåt.

Och ser man inte upp så kan det lätt bli olyckor av detta slaget, nämligen en utspilld kaffekopp.

Och under Stadsskogens dag förra året så kunde man klättra upp i ett vattentorn som finns där inne bland träden i Uppsala stadsskog och det gjorde vi och där uppe så är det verkligen en cool utsikt och människorna nedanför såg ut som små myror. På bilden jag valt ut står jag och tittar upp på en förrymd röd ballong.

För med coola inlägg på temat Se upp klicka HÄR!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

13 kommentarer

  1. Kaffet känns igen får vara glad om inte tappar den på tangentbord, bra triss!

  2. Fin triss tycker jag:)

    Ha en trevlig kväll!

    AX

  3. Julljusen i december är verkligen ngt att se upp till – eller se fram emot i mörkermånaderna!
    Bra trissat!

  4. Härlig triss på temat.
    det har du tolkat bra.

    Ha det så gott // Nettan

  5. kaxibraxi

     /  söndag, mars 6th, 2011

    Jag gillar bilden med det utspillda kaffet. Väcker många tankar…bara att torka upp!🙂

  6. Kul triss. Mittenbilden känner jag igen. Hur många gånger har inte en sån olycka hänt?

  7. Kanonbra triss!
    Jag välte min kaffekopp för en stund sen, lätt hänt🙂

    Visst är möblerna underbara!! Lampan och borden var inte så dyra som resten av möblerna faktiskt🙂

  8. Är det inte konstigt hur mycket en mugg kan rymma när innehållet spills ut? Glömmer aldrig när ett av mina barn kräktes upp all välling över axeln på sin pappa när han bar upp barnet i fråga i trappan… Det var mycket att städa!

    Bra blandning i din triss!

  9. Fin tolkning av temat🙂

  10. greenapplesphotos

     /  måndag, mars 7th, 2011

    fin triss, och jag instämmer med tidigare kommentarer, kaffet har spillts ett antal ggr.

  11. Fin triss som speglar mångtydigheten i uttrycket se upp.

  12. Det var en triss med variation i det.

Tack för att du skriver en kommentar.

