Beastly – the movie.

Som du kanske kommer ihåg så läste jag boken Beastly i våras, och nu har soffan blivit premiär invigd med att kolla på filmen som jag har längtat otroligt mycket efter. Det är sannerligen en vacker historia och det jag fortfarande gillar med den är det faktum att den är skriven och filmad ur ”odjurets” synvinkel och att den utspelar sig i nutidens New York.

De hade naturligtvis ändrat en del från boken till filmen så som det oftast blir när Hollywood kommer in i bilden men i detta fall måste jag faktiskt erkänna att jag tycker om den här versionen bättre än boken. Vilken chock eller hur? Jag menar alla säger ju alltid att böckerna alltid överträffar filmerna men i detta fall är det faktiskt tvärtom.

A jag rekomenderar verkligen dig och din dotter att se den här filmen och naturligtvis tycker jag ju att alla ska se den för den är verkligen bra. Gillar man Twilight och den typen av filmer så slår den här dessa med hästlängder. Den finns att köpa på både cdon.com och Discshop.com.

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

