Tack för att du läser.

Jag vet inte om jag visar det tillräckligt ofta här i bloggen men jag är väldigt tacksam för alla er som läser och följer bloggen via e-post prenumeration eller via blogglovin’ eller på andra sätt. Jag tycker att det är fantastiskt roligt att du kommenterar och jag publicerar ju kommentarstoppen som en del i att visa hur tacksam jag är över all respons som alla lämnar efter sig. Vill du komma med på listan så finns det ännu några dagar kvar att lämna så många kommentarer  man vill för oktobermånads topplista som räknas ihop den första november.

Idags läget har 34 prenumeranter och det tycker jag är superkul. Så ännu en gång ett stort tack till er!

Följer du inte redan trädkojan och alla mina inlägg kan du göra det genom att klicka på blomman här nedanför eller i höger menyn —>


Följ min blogg med Bloglovin

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Jag tycker du har en varierande och trevlig blogg!

  2. Jag vill bli nr 1 på oktoberlistan denna gång.:)

Tack för att du skriver en kommentar.

