Fototriss – tre.

Den här veckan handlar fototrissen om att tolka tre. Och jag grävde lite i mitt fotoarkiv och hittade tre bilder som jag tycker representerar tre.

Första bilden är på Nantucket nectars – naturliga juicer utan kolsyra som jag verkligen gillar.

Jag gillar färgerna på dessa tre chokladbitar, tyvärr tycker inte Pyret om choklad så jag har inte kunnat äta eller dricka det sedan jag blev gravid och egentligen är det väl inget jag längtar efter heller men jag har reflekterat över hur många saker som faktiskt innehåller choklad på ett eller annat sätt speciellt nu runt jul.

Sista bilden är faktiskt ganska speciell.

Detta är tre saker som maken hittade i en av sina akustiska gitarrer när han vände upp och ned på den för ett tag sedan. En dammtuss, ett plektrum (orsaken till att han vände på gitarren överhuvudtaget) och en död mygga.

Detta var mina trissbidrag fler hittar du HÄR.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

12 kommentarer

  1. Juicen ser god ut.
    Men innehållet i gitarren klart roligast.

    Ha en fin söndag. // Lissen

  2. Fin triss … sista bilden mer åt det intressanta hållet kanske 😉 Just därför blir den en favorit 🙂

  3. Beautiful photography here!!

  4. Haha, sista bilden är kul, bra trissat 🙂

  5. Härligt med din vardagsnära triss! Den sista bilden har verkligen en speciell knorr och därför tycker jag bäst om den.

  6. Godsaker och roliga saker 🙂 i din fina triss. Läckert att myggans gadd syns så tydligt.

  7. Det var ´dagens mest annorlunda triss. Den tredje bilden var bäst och mest speciell.

  8. Fiffigt och roligt trissat 🙂 Gitarren får mig att le 😉

  9. fin triss. jag ser att du gillar juicerna. är det fotografen som tagit en klunk av den ena flaskan innan bilden togs? 😉

  10. Micke: Ja det är mycket riktigt. 😀

  11. Det blev ju en fin triss, speciellt innehållet i gitarren. 🙂

  12. Hoho den där lilla torra saken som trillade ut ur gitarren var ju lagomt mysig… =P

Tack för att du skriver en kommentar.

