Nu får jag faktiskt önska mig något.

Jag har en födelsedag om ett par veckor, närmare bestämt den 19 april. Då fyller jag hela 31 år. Jisses, vart har åren tagit vägen? Men istället för att åldersnojja som jag brukar göra så ska jag faktiskt se positivt på denna födelsedag och skriva mig en önskelista så som jag alltid gjorde när jag var liten på 80-talet.

Fast för att vara ärlig så blir det ju en j@vligt kort lista eftersom jag bara önskar mig två saker.

Den första saken jag önskar mig är presentkort på Kappahl.

bild lånad från Garpen.se

Jag skulle nämligen vilja köpa ett par nya byxor som passar mina nya kurvor och som dessutom inte är helt sönder trampade ned till. Tyvärr så är det ju så när man är rund i formerna att byxor som passar i midjan oftast har sju mil långa ben, därför ser det så fult ut efter ett tag när man haft dem. Jag vet man kan ju lägga upp byxorna men innan min förra födelsedag hade jag ingen symaskin, men nu när jag har det ska jag definitivt lägga upp byxorna som jag förhoppningsvis får presentkort till att köpa.

Det andra jag önskar mig är en ny digitalkamera eftersom vår kamera gick sönder nyligen och jag vill så gärna kunna dokumentera Pyret även när inte maken är hemma och kan ta kort med sin smartphone. Och jag har hittat en på Media Markt som inte överstiger fyra hundra ens.

Bild lånad från Media Markt

Den här lilla skapelsen behöver inte nödvändigtvis vara rosa men den skulle definitivt fungera för det syfte jag vill använda den till.

Så det var de saker som jag önskar mig i födelsedagspresent.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Madelein: Ja, snart så. Jag fyller år nu på torsdag…😛

Tack för att du skriver en kommentar.

