Nu har ytterligare ett år gått.

Så nu var det dags igen, ja, så är det faktiskt. Jag fyller år, hela 31 år dessutom. Men jag måste ju erkänna att mitt 30:de levnads år varit ett av de mest händelserika och fantastiska i mitt liv hittills.

Mitt år som 30-åring började med att jag fick ett fast arbete, vilket känns så himla bra att min tur på den fronten äntligen vänt. Sedan fortsatte årets början med att  jag och maken fick ett mycket efterlängtat graviditetsbesked. Så två stora bitar i mitt livspussel har fallit på plats som jag verkligen önskat mig att de skulle göra. Så förutom att jag har gått och längtat hela året efter det som växte i min mage så har jag inte gjort särskilt många utsvävningar. Graviditeten avslutades lite abrupt med en havandeskapsförgiftning dock.

Men det hela kulminerade den 4 februari när Pyret äntligen kom till världen. Och hela världen har förändrats sedan den dagen, för varje dag är en underbar dag.

Efter Pyrets ankomst har mitt liv mest gått ut på att försöka hitta min roll som mamma, för tänk vad häftigt, JAG är någons mamma! Så det är faktiskt med nöje som jag kliver över från 30 till 31 år på min födelsedag som är idag.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. maryjanedoll

     /  torsdag, april 19th, 2012

    jag bara ler när jag läser. awesome

  2. Grattis på födelsedagen🙂

  3. Snart får vi fira vår första morsdag!!

Tack för att du skriver en kommentar.

