Inga konstigheter i Uppsala.

Jag upptäckte för ett tag sedan att jag fått en till prenumerant till trädkojan. Och när jag kikade in hos denna tjej upptäckte jag att hon vill flytta till Uppsala. Och det fick mina geniknölar att börja mala, jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om Uppsala eftersom jag faktiskt bor här, i helgen när jag loggade ut från min blogg så får jag syn på ett inlägg om konst i Denver och då föll min polett ner.

Jag ska helt enkelt bara visa lite konst som finns att avnjutas i Uppsala.

För övrigt längtar jag tills det blir sommar och man kan ta långa promenader med barnvagnen och bara njuta. För Uppsala är en ganska vacker stad om man bort ser från att det byggs överallt och hela tiden. De nya byggnaderna passar dock inte alltid in i Uppsalas arkitektur av gamla anrika byggnader men det blir ett helt eget inlägg för framtiden.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Uppsala är en mycket vacker stad. Kiruna är en ung stad, bara just över 100 år, och uppbyggd via industrin så vi har inte alls samma konst och gamla vackra byggnader. Så det är härligt att inspireras av dina bilder!

Tack för att du skriver en kommentar.

