Mitt nya beroende.

Jag har fått ett nytt beroende på Facebook. Som du kanske kommer ihåg var jag helt såld på  Bejeweled Blitz detta har emellertid avtagit och ersatts av ett spel som heter Bayou Blast. Jag tycker att det är sk!t roligt. Så när Pyret ligger och vilar eller tränar i sitt babygym så är det detta som fördriver min tid framför dataskärmen, för det mesta i alla fall om jag inte läser bloggar via bloglovin’ det vill säga.

Spelar du något speciellt spel på internet och i så fall vad för spel?

 

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Jag har också varit beroende av Bejeweled Blitz, men nu spelar jag nästan bara Bubble Witch Saga istället. Bayou Blast har jag aldrig provat, men jag tror jag ska göra det.

Tack för att du skriver en kommentar.

