Maria Mena – Viktoria

Maria Mena är en norsk sångerska som jag verkligen gillar. Hon har en mellankolisk sångröst som går rakt in i mitt hjärta. Och skivan Viktoria släpptes 2011 och detta är underbart att lyssna på. Det är bra texter och jag som är en text-människa när det kommer till artister så är det extra viktigt att de talar till mig och detta har Maria verkligen lyckats med. Skivan innehåller elva fenomenala låtar och jag kan inte välja endast en favorit låt eftersom alla är så bra.

Detta är titelspåret Viktoria och här nedan är videon för låten Homeless.

Besök gärna Maria Menas hemsida.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. nyttellergammalt

     /  torsdag, april 26th, 2012

    Tack för tips! Det verkar vara något i min smak också! Har lagt till på min spotify! Kram

Tack för att du skriver en kommentar.

