Fyllig jordgubbs yoghurt.

Som du kanske har märkt har jag varit testpilot för Smartson igen och den här gången har jag fått prova på Coops egna yoghurt sorter.

Och jag har verkligen blivit glatt överraskad måste jag bekänna. Jag gillar verkligen att koncistensen är fyllig. Det enda negativa jag kan komma med är väl att jag önskar att förpackningarna vore större, de tar ju slut så fort. Men det kanske beror på att det är så mumsigt. Hursomhelst så tycker jag verkligen att man bör prova denna produkt för särskilt dyr är den inte heller, runt 16 kr för en förpackning och det är ju ett ganska vanligt pris för frukost yoghurts.

Följ länken HÄR för att läsa vad andra testpiloter tycker.

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Fyllig jordgubb. | Coop Yoghurt

Tack för att du skriver en kommentar.

