Bloglovin’ är en guda gåva…

… för en blogg tokig småbarnsförälder som mig. Jag har använt mig av bloglovin’ i några år nu och jag har alltid uppskattat tjänsten med att kunna följa sina favorit bloggare. Men om jag nu trodde att jag uppskattat denna tjänst tidigare så är det ingenting mot för vad jag gör nu när jag blivit småbarnsförälder och ska jonglera matningar, blöjbyten, middag, fikor, föräldargrupper, baby mys, facebook, bok skrivande, källsorterande, eget bloggande och bloggläsande av de ca 30 bloggarna jag följer. Det är helt enkelt fenomenalt att bloglovin’ finns så att man inte missar ett enda bra blogginlägg.

Och om du inte redan följer min blogg via denna tjänst tycker jag att du ska göra det genom att klicka på bilden nedan eller till höger i menyraden.


Följ min blogg med Bloglovin

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. maryjanedoll

     /  lördag, maj 5th, 2012

    jag skulle inte komma ihåg hälften av alla bloggar om jag inte hade bloglovin

  2. Jag är ny läsare av din blogg! Har aldrig fattat vad bloglovin är, men okej nu ska jag skaffa det. /M.

  3. Twilightflower: Vad roligt att du presenterade dig! Välkommen hit och jag hoppas att du gillar det jag skriver.

Tack för att du skriver en kommentar.

