Skogshuggar yoghurt.

Har testpilotat för Smartson igen och denna gång är det Coops Yoghurt Skogsbär som stått för frukosten. Och precis som med vanilj yoghurten och jordgubbssmaken så gillar jag denna. Den har en bra smak och dessutom gillar jag verkligen designen på förpackningen eftersom den känns fresh. Eller så kanske det bara är jag som gillar färgkombon. Hursomhelst tycker jag verkligen att du borde prova den här yoghurten om du har möjlighet till det.

Fler inlägg om olika yoghurtar hittar du på Smartsons blogg.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Jag gillar skogsbär så jag får nog prova den där nästa gång jag köper yoghurt

  1. Skogshuggar yoghurten | Coop Yoghurt

Tack för att du skriver en kommentar.

