Söndags gott.

Bilden skamlöst lånad från Sanlis.blogg.se

Just nu finns det rabattkuponger för Ekströms pajer vid frysdiskarna på vårt lokala Willys. Och bara därför testade vi en av deras nyare produkter nämligen päron paj med kokos. Till denna vispade jag ihop lite vaniljsås. Men för att vara helt ärlig så är inte detta den godaste smulpajen jag har smakat. Den var väl okej men lite för mycket kokossmakande för mig och efter ett par skedar blev jag faktiskt lite lätt illamående. Så det jag vill komma fram till är väl att denna paj provar man på, på egen risk.

Vilken sorts efterrätt gillar du allra bäst?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. nyttellergammalt

     /  måndag, maj 7th, 2012

    Tror det är Ekströms kladdkaka, den frysta. Prova den om ni inte gjort det! 🙂

  2. Den smakade sådär…

    Men hjälp maked (Andies alltså) att vinna en gitarr genom att snabbt klick på länken nedan

    http://www.johnlindberg.se/hell_of_a_ride/tavla.php?l=bT590R9UVkx

  3. maryjanedoll

     /  måndag, maj 7th, 2012

    är sjukt sugen på att testa den där

  4. Det är lugnt hörru.
    Tyckte inte heller att den var speciellt god =)

Tack för att du skriver en kommentar.

