Det var ju tur…

att det var gratis i alla fall. Jag har testpilotat kokosbollar från Gille.

Bild lånad från My news desk

Att vara testpilot för olika saker är jättekul tycker jag. Varför var det då tur att dessa kokosbollar var gratis? Jo, för att i en av kokosbollarna som förövrigt är ganska missvisande namn för detta bakverk eftersom de innehåller skumm, så var skummet jättesegt och kändes tyvärr inte som en färsk produkt. Dessutom tyckte jag att de här produkterna var mycket sötare än vad jag anser att skummbollar/toppar ska vara dessutom så hade inte dessa någon kexbotten utan bottenplattan var helt gjort i choklad. Jag tänker att det kan bli ett problem om man skulle äta dessa en varm dag då det antagligen smälter mycket lättare än liknande produkt som har en kexbotten.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

