Gult som solen.

För en tid sedan skrev jag ju om att jag ansåg att färgen gul var en grymt underskattad färg. Bara därför har jag gett mig f@n på att hitta och köpa gula saker. Och jag har faktiskt lyckats, tycker iallafall jag själv.

Fynden jag har gjort är en gul body till Pyret från Kaxs, ett par gula knappörhängen till mig, muffins formar och ett par leggings till Pyret. Idealiskt skulle jag ju även ha velat hitta något gult till maken, så jakten på gula föremål fortsätter.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. haha🙂 fint fyndat. Gult är verkligen inte fult.🙂 tummen upp!

Tack för att du skriver en kommentar.

