Då har man utnyttjat lite poäng.

Jag är med i Libero Klubben och då samlar man koder från sina blöjpaket och sina babyvårdsprodukter. Hursomhelst så hade jag lyckats komma upp i en viss mängd poäng så att jag kunde beställa något från deras poängshopp. Och det finns inte så jättemycket att välja på men det finns några saker i alla fall. En sak som de har är en babymobil med bondgårdstema och det var den jag var ute efter.

Den kommer dock inte att hänga ovanför Pyrets säng eftersom den kom lite för nära kudden men jag tror jag vet vart jag kan hänga upp den här i trädkojan så att Pyret har glädje av den ändå.

Vad beställde du senast från internet?

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. maryjanedoll

     /  tisdag, maj 22nd, 2012

    jag beställer så mycket från nätet att jag inte minns häften. Nä men sist jag nätshoppade var nog Rizzoli&Isles om man räknar bort Tradera

  2. Jag beställde en spegel att ha i bilen med mina libero-poäng just idag faktiskt. 🙂 tidigare har jag fått hem en badhandduk med luva. Vi använder den jämt till gossen. På tal om internethandel så beställde jag en 3 månaders prenumeration på glossy box åt en vän i födelsedagspresent. Det är väl min senaste internet shopping.

Tack för att du skriver en kommentar.

