Gothika.

Jag och maken har just kollat på Gothika från 2003 med Halle Berry och Robert Downey Jr i huvudrollerna. Halle Berry spelar en framstående psykiatriker men efter en ödestigen bilresa hem från sitt jobb på ett rättspsykriatiskt institut för kriminella kvinnor blir hon plötsligt en av deras patienter själv.

Detta är en thriller rysare av hög nivå faktiskt och en och annan hoppa fram skräckscen lyckades de också skapa. Och Limp Bizkits cover av The Whos låt Behind blue eyes vilket är filmens ledmotiv blev även den en jättesucce.

Det enda felet med vår blu-ray utgåva är att ljudet var jättelågt och man fick lov att höga volymen sk!tmycket för att höra vad skådespelarna sa men förutom det lilla problemet så är detta fortfarande en film som håller hög standard enligt mig och har du inte sett den tycker jag att du ska ge den en chans faktiskt.

overandout

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. sjukt bra film, finns i vår samling oxå =)

  2. Den har jag med sett, det var ett tag sedan men jag gillade den verkligen!

Tack för att du skriver en kommentar.

