Fototriss – Träd.

Nattens fototriss har temat Träd och vad är mer passande än det när ens blogg har adressen www.upinmytree.wordpress.com liksom? Jag har förklarat varför jag har just den adressen på min blogg vid ett tidigare tillfälle men det skadar ju inte med lite upprepning eftersom det har tillkommit ett antal läsare sedan dess via bloglovin.

Adressen till min blogg kommer ursprungligen från en Pearl Jam låt som heter In my tree, och varför jag kallar bloggen för trädkojan är ju för att om man nu ska bo i ett träd så bor man ju bäst i en trädkoja inte sant? Under kategorin fågelunge hittar man alla inlägg jag skriver om Pyret för, ja logiskt sätt bor fågelungar i träd… hänger du med så här långt? I alla fall tyckte jag att allt detta var väldigt logiskt när jag för snart fem år sedan började blogga…

Men för att vara ärlig så har jag både en och två gånger funderat på att flytta bloggen till en ny adress men sen har jag tänkt att jag har arbetat in både adressen och Andies trädkoja på olika forum, internet ping list mojj sidor osv att allt det jobbet skulle bli så j@kla drygt att göra igen om jag skulle byta adress att jag helt enkelt inte ids och därför fortsätter jag att använda mig av www.upinmytree.wordpress.com.

Så nu fick du veta historien varför min blogg heter som den heter och det var ju passande att skriva om det när trissen består av träd bilder.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

28 kommentarer

  1. Fin och härlig triss!

  2. photoartbyanna

     /  söndag, juni 17th, 2012

    Väldigt, väldigt vackra bilder! Och så var det ju passande, som sagt…🙂

  3. Den första är fantastiskt vacker och blir min favorit men sista bilden är verkligen en trollskog!

    Ha en skön söndag!

  4. Skön triss med lite olika trädperspektiv i alla tre bilderna! Gillar!
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  5. Så vacker färg på blommorna🙂

  6. Tre fina bilder på trädtemat. Det är väl inte trädkojan som gett sig på sista bilden?

  7. Christina

     /  söndag, juni 17th, 2012

    Härliga bilder! Jag tycker speciellt om den sista. Ha en skön söndag!

  8. Vacker blomsterbild men sista har mer historia. Lugnet efter stormen:)

  9. Monica o Jacob

     /  söndag, juni 17th, 2012

    Fina bilder passande till din trädkoja;-)
    Favoritbilden blir trädliket som ligger och spretar med rötterna.
    http://ingemix.bloggplatsen.se/2012/06/16/8094799-fototriss/

  10. Tack =) Älskar dom rosa blommorna men det är något med den sista bilden med som jag fastnar för =)

  11. Fina bilder!

  12. Den första påminner mig om Paris på våren och den sista påminner mig om någon spännande saga. Du som gillar trädkojor har väl besökt http://www.treehotel.se

  13. Underbara bilder! Snygg triss med passande adress🙂 Ha en fin Söndag!

  14. Underbara trädbilder! Jag håller med dig om att träd är inspirerande. En perfekt triss till temat:)

  15. Vad fint trissat, både bilderna och historian är jättetrevliga🙂 Kram!!

  16. Den första påminner mig om Paris och den sista påminner om någon gammal saga… Du som gillar trädkojor har väl besökt http://www.treehotel.se/ ?

  17. Snygg och varierad triss!

  18. Klart att du ska behålla din adress. Ett inarbetat namn eller adress, släpper man inte sådär bara! Förresten det var ju trissen som gjorde att jag kom hit in🙂
    Fina bilder alla tre. Jag kan inte bestämma mig om det blir den översta eller understa som tilltalar mig mest, så jag nöjer mig med att tycka att din triss är fin!

  19. Sista bilden, i gammelskogen faller jag för!

  20. Trevligt med en liten förklaring till webnamnet. Fina bilder.

  21. Så fina bilder, blommande träd är vackrast!

  22. Fina träd och så vackra bilder =) Passande tema för dig =)

  23. Även om färgerna i första bilden är fantastiska, så tycker jag mest om sista bilden. Testa att ta det motivet igen när det är blött ute, tror den skulle bli skithäftig.

  24. Tre vackra bilder, av någon anledning gillar jag det sista fotot. Att gammalt och murket kan vara så vackert. Tänk om vi i vårt åldersfixerade samhälle lite bättre kunde se skönheten i att åldras.

  25. Takk for historien. Og takk for bildene.
    Fin triss.
    God kveld🙂

    http://www.starbear.no/mormor/2012/06/17/tretriss/

  26. Fin triss särskilt den mystiska sagoskogen!

  27. Haha – det var ju ett passande tema! Och snygga foton hade du!

Tack för att du skriver en kommentar.

