Jag behöver fler timmar på dygnet.

Jag vet, jag har varit kass på att uppdatera och det handlar egentligen inte om att jag inte har en massa smarta och viktiga saker att blogga om, tvärtom jag har massor av blogg idéer och saker jag vill skriva om. Det är bara det där LILLA problemet med dygnets timmar som inte räcker till. Sh!t vad jobbigt det är! Och inte nog med att jag har flera superbra och intressanta blogg idéer att ta i tu med jag har även ett skrivar flyt just nu och jag vill utnyttja det till max eftersom jag vill färdigställa inte bara Sia & Kristoffer boken utan även Blossom Falls – nummer tre (jag vet jag har ingen under titel ännu…. har du något förslag?)

Så jag ska faktiskt försöka få ihop några inlägg av bättre kvalité inom kort, tills vidare tackar jag för att min blogg trots denna avsaknad av inlägg är en av Uppsalas 50 mest besökta bloggar enligt bloggportalen.

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Det är sommar ta´tt lungt =)

Tack för att du skriver en kommentar.

