Pumpkrämat klart.

Jag skrev för ett tag sedan om att jag skulle vara testpilot för Decubals body lotion. Och det har jag varit ett tag nu. Och mitt slutbetyg för den här krämen är vare sig bu eller bä. Jag gillar att förpackningen har pumpflaske funktion då det underlättar när man ska ta sig en dutt kräm. En annan fördel är ju att produkten är ekologisk det får den stort plus för. Men tyvärr så sticker den inte heller ut i mängden av andra liknande produkter på marknaden. Den funkar dock sk!tbra att smörja med när man har bränt sig i solen vilket jag lyckades göra under testperioden.

Läs vad andra testpiloter skrivit om produkten HÄR

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Färdig testat. | Decubal Ecological

Tack för att du skriver en kommentar.

