Min man tycker att jag är en gråsugga.

Det är inte riktigt så illa även om maken lyckades kläcka ur sig denna käcka kommentar när han såg dagens outfit. Ibland kommer ju bara de där besynnerliga kommentarerna som man inte tänker på, oftast brukar man ju referera till barns charmanta ärliga och finuliga uttalanden men det talas sällan om att detta även gäller vuxna. Hursomhelst så var jag ju bara tvungen att visa dig min outfit som jag haft på mig idag när maken gav mig denna klockrena bloggrubriken. För hur kan man låta bli att spinna vidare på det liksom.

Klicka på bilden så blir den antagligen större…

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Förstår vad han menade tror jag, lät nog värre bara 😛

  2. vilken underbar tunika! Gillar broderiet och knapparna och ert fina sommarväder 🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

