Så här motverkar jag bloggångest.

Jag har spräckt en gräns, detta är nämligen mitt 2000 inlägg och eftersom jag har våndast i ett par dagar för vad jag skulle skriva i just detta inlägg. För jag vill ju skriva något spännande, något tankeväckande, något roligt och framför allt något intressant. Men detta har bara ökat på min ångest eftersom de saker jag kommit på och de saker som jag skulle kunna blogga om inte passade just för detta legendariska inläggs nummer. Men så vaknade jag i morse, okej, okej vid lunch och insåg att jag skulle skriva om just denna bloggångest.

P.s. Jag vill även säga hejsan till min nyaste prenumerant, hjärtligt välkommen till trädkojan och min blogg.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

