Juni 2012 – kommentarstoppen.

Den här månaden har det drällt in kommentarer och jag är så glad över denna respons trots att många har tagit semesterledigt från sina datorer och istället är ute och njuter i solskenet med all rätt så klart. Nu är det dock dags för kommentarstoppen för juni månad.

1. Evelina 9

2. Maria 8

3.  Madelein 7

4.  Författardrömmar 5

5. Nettan 3

6. Emma, Tuss, Maria, Eva, Ingalill, Mina burkar, Ingegerdochstefan och Kajsalisasblogg 2

7. Joebona 1

Månadens tre bubblare är: Stare Stöm/kråkvinklar, Emilie och Tinezza

Ännu en gång tack för alla kommentarer och alla som följer min blogg via e-mail updateringar eller bloglovin’  för att följa bloggen finns dessa olika sätt i menyn till höger högst upp.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Detta var hedrande att komma med på din kommentarstopp. Kul!!!
    Ja, änderna är så härliga och väldigt roliga att fota. Kan vara i stadsträdgården flera timmar ibland, och har ibland hela minneskortet fullt med bilder på de små liven🙂
    Ha en fin söndag!
    /Maria

  2. Vad roligt att bli utvald som bubblare🙂 Det var ju en fiffig ide med kommentarstoppen🙂 ha en fortsatt bra söndag !!!

  3. Men så kul! Jag har aldrig hamnat på någon ”lista” förut så det är premiär. Du har ju haft fina bilder på Fototriss så då måste man ju kommentera… Det är verkligen roligt när man får en kommentar av någon, det gör att man vill fortsätta blogga eftersom man vill ha en dialog med läsarna. Och ja, jag gillar också Bokburken, den är fin!

  4. Jag kikar in oftare än vad jag skriver tyvärr. Har ju dig på bloglovin🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

