Vecka 26 ~ Ris och Ros.

Veckans Ris

* Veckans ris går faktiskt till Thun’s som inte alls hade lika bra barnavdelning som jag hade hoppats på och sedan kan man verkligen prata om priserna också. För att vara känt som ett billigare varuhus på kläder så lever de inte alls upp till det ryktet tyvärr.

Veckans Ros

* Veckans rosor går till Jollyroom.se efter som de har  reaERGObaby selar. Jag vill även ge en ros till Fredrock som tagit bilderna (alla utom Ataris bilden) som jag lagt till i min nya header som du kanske har lagt märke till.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. måste logga in på en dator sedan och kolla närmare på bilderna. Ser ju att pyret växt till ett riktigt babybarn 🙂

  2. Evelina: Tiden går fort när man har roligt på onsdag blir Pyret 5 månader, det är helt otroligt!

  3. Vad bra, ja Milla är ju lite större nu så babybjörn funkar inte 🙂 Den här kan hon ha länge till trots att hon är 15 månader snart. Jag hatar att åka buss med barnvagn nämligen 😛

Tack för att du skriver en kommentar.

