Utskickat.

Som jag har nämt tidigare så kommer ju Pyret att döpas. I förra veckan skickade vi ut dopinbjudningarna. Foten på kortet är Pyrets fot när han var 2 månader och det är naturlig storlek på den. Det är en kul grej för dem som vill spara sin inbjudan att veta. I övrigt så väntas nu bara att gästerna osa:ar innan den 15 juli antingen via telefonnummret som bifogats eller mailadressen som står på kortet.

Och den 18 juli så ska vår lilla familj promenera iväg och ha ett dopsamtal med prästen som ska utföra cermonin. Jag antar att vi ska prata om vilka eventuella verser vi vill att gudföräldrarna ska läsa och vilka psalmer som vi ska sjunga.

Har du några bra tips på psalmer man kan sjunga på ett sommar dop? Lämna en kommentar för det står helt stilla i min hjärna.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. nyttellergammalt

     /  måndag, juli 2nd, 2012

    Fina kort! Jag har börjat med våra också, vi ska också ha fotavtryck alt hand. Hade fot med William så jag vet inte om vi ska prova med handen på Ingrid istället 🙂

    Här är lite tips på sidor du kan använda dig av till dopet och inför samtalet med prästen! http://www.barndop.nu/dop-planering/checklista
    http://www.dopguiden.se/

    Kramis

  2. Vi kommer mest troligt, vi håller på att göra upp alla planer. men troligast så kommer vi

  3. Åhh vilka söta kort! Vilken gäst skulle inte vilja spara ett sådant fint minne? =)

    SV: Skoj att du gillade mitt boktips och mina inspirationsbilder.. =) hihi..

    Kraaaam
    Sanna

Tack för att du skriver en kommentar.

