Varma kroppar av Isaac Marion.

Maken lånade boken Varma kroppar från skräckhyllan från vårt lokala bibliotek och så fort han läst några kapitel började han ivrigt rekomendera boken för mig och att jag skulle älska den. Så när han läst klart den så lånade vi om den via bibli.se och sen satte jag igång att läsa den. Det har inte tagit mig särskilt lång tid att plöja igenom denna fenomenala bok. Man slukas liksom in i historien och i miljöerna. Det är ett mycket målande språk med många sköna tungrullningar. Så bara pågrund av det rekomenderar jag dig att springa och låna eller köpa den här boken och läsa, läsa, läsa. Jag gillar även det nytänk som Isaac Marion har om ämnet zombies.

Varma kroppar (inbunden)

bild lånad från bokus.com

Filmen har en planerad premiär i U.S.A. i februari 2013 och med största sannorlikhet kommer den att exploderar till ett världesfenomen.

Har du inte läst Varma kroppar av Isaac Marion ännu så GÖR DET NU!

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

