It´s all about the ego.

Jag älskar fotoväggar, speciellt de där, som är lite huller och buller fast i ordning… om du förstår vad jag menar. Bilderna ser ut att hänga helt random fast det ändå finns någon sorts tanke bakom dem. Vi har under en tid införskaffat ett X antal Nyttjaramar från IKEA i diverse färger eftersom jag är galen i färg, livet är helt enkelt för kort för att leva med en inredning som är svart och vit eller beige även om det säkert finns de som gillar den stilrena med den typen av inredning. Personligen vill jag ha färg eftersom det får mig att leva och jag blir glad av färg och jag vill trivas när jag är hemma hos mig själv.

Åter till fotoväggen, Pyret är objektet för denna fotovägg eftersom han är det finaste vi vet.

Detta är bara några av alla de bilder vi och andra har knäppt på Pyret sedan han gjorde inträde i våra liv. Men vi behöver fler ramar från IKEA innan vi utökar ego-väggen.

Hur gör du med dina digitala bilder? Printar du ut dem eller har du dem bara i datorn?

Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Jag ha dem i datorn men jag skickar in och gör fotoböcker ibland.

  2. Tyvärr stannar dom i datorn. Jag vill printa ut och göra fina bilder men det blir aldrig av. Skittrist!

    Klart det ska vara färg förresten! Det är skitsnyggt med vitt men som du säger – man blir glad av lite färger!

  3. tyvärr stannar de flesta i datorn. men ibland väljer vi ut ett antal som vi framkallar och ger bort eller sätteri i fotoalbum.

  4. Tack för påminnelsen. Jag måste verkligen börja printa bilder och lägga i album och skicka till Österrike. Redan helst igår. Jag gillar er ego-vägg och färg är ju det självklara valet. Helst för glada barnbilder!🙂 Vi har bara en liten en då våra väggar är av stenhård betong och jag får inte ens ett pyttehål med slagborrmaskin… Galet🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

