SickSack hörnan.

Jag har skrivit om min syhörna förut men nu har även den fått en lite uppdatering eftersom jag inte ville förvara mina tyger i pappkassar ståendes i ett hörn. Så när det var klubberbjudande på en Gormhylla på IKEA slog jag helt enkelt till. Jag passade även på att skaffa snygga papplådor, dessa finns i olika storlekar och färger. Jag valde blå till mina tyger och rödprickiga till Pyrets avlagda kläder som vi ska spara för framtida bruk. Jag är mycket nöjd med den nya förvaringen av alla mina tyger och det gör det helt klart roligare att sätta sig ned och sy. För jag har ju några sy-projekt liggandes som jag ska ta i tu med så fort jag får tid….

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Fint! Det är roligt att fixa och dona hemma 🙂

  2. Så spännande att se dina syprojekt sedan 🙂 Det blev ju riktigt tjusigt. Gott med ordning och reda. 🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

