Sommar outfit alá Thina Grotmark.

Jag brukar kika in hos bloggerskan Thina Grotmark som skriver på Beyond sizes vilket är en blogg om mode för oss med kurvor av det lite större slaget. Och dagen till ära har jag faktiskt låtit min outfit inspireras av vad jag anser är Thinas trademark stil.

Klicka på bilden för att den ska bli större.

Jag känner mig verkligen bekväm i denna stil. Och som synes har jag även en ny frissa, jag har inte bloggat om den tidigare eftersom jag ville chocka dopgästerna men nu är det ju fritt fram att offentlighetsgöra den. Jag har skaffat mig axellångt hår med en redig lugg, vilket jag inte haft sedan jag var typ 5-6 år så det har tagit några dagar att vänja sig kan jag ju konstatera. Förövrigt så har jag även färgat håret honungsblont… ja, det är faktiskt sant, håret är honungsblont men tja, på mig så jämnade den bara ut balansen i håret på ett sätt som gjorde mig riktigt nöjd.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Vilken fin somrig stil! Nog blev jag chockad alltid när jag såg dopbilderna. Men du är så snygg i den frisyren. Det blev ju riktigt bra🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

