Vi korrigerar äntligen.

Ja, jag vet jag har inte skrivit blogginlägg på länge men det finns som alltid en förklaring, det är nämligen så att maken har äntligen påbörjat och tagit sig en bra bit på vägen att korrekturläsa Sia och Kristoffer. Ja, det är faktiskt sant! Och jag är överlycklig att det äntligen är på g men den boken som legat i min dator sedan 2010.

Men eftersom det är maken som gör detta jobb utöver sitt vardagskneg så är det jag som sköter all markservice här hemma i trädkojan så att han ska få så mycket tid det bara går framför texten. Och det känns faktiskt riktigt bra! Jag har dessutom suttit och petat lite på Blossom Falls manuset till bok tre då kreativiteten sjuder i blodet på mig. Så det händer saker på författar fronten även om det tar sin lilla tid.

Den enda andra hemligheten jag kan avslöja angående Sia och Kristoffer projektet är att det kommer att komma en omröstning om vilket bokomslag du tycker jag ska använda mig av men när det blir vill jag inte avslöja förutom att jag har suttit och lekt i Photoshop på ett antal olika varianter.

overandout

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Härligt när kreativiteten flödar!

  2. oh så spännande att få se alternativen.🙂 då kanske man har en bok i sin bokhylla som man själv röstat fram omslaget till. Det vore inte illa🙂

Tack för att du skriver en kommentar.

