Augusti 2012 – kommentarstoppen.

Så har ytterligare en månad passerat och trots att jag har varit full upptagen av bokkorrigering så har jag ju faktiskt lyckats klämma ur mig några inlägg och dessa har ju genererat några kommentarer vilket alltid är lika roligt. Dock blev det lott dragning om vem som kom med på listan från plats fyra ner till de tre bubblarna. Månadens lista ser därför ut på följande vis.

1. Evelina 23

2.   Madelein 7

3. Sanna, Gilla och Nettan 2

4.  Författardrömmar 1

5. Myra Windahl 1

6. Åke Blomqvist 1

7. Emilie 1

Månadens tre bubblare är: Trollet, Anna tassar in och Sandbergsfotoblogg

Kom ihåg att ju oftare du lämnar en kommentar desto större chans har du att vinna det hemliga priset i tävlingen som jag håller här i trädkojan. Läs mer om tävlingen HÄR

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. haha man ser att jag är tillbaka från semestern i alla fall😉 och jag måste bara säga att ni är så duktiga med bokkorrigering. Kämpa på! För vi läsares skull, för er skull och för världens skull😀

Tack för att du skriver en kommentar.

