Skräckväggen.

Fast maken tycker inte om när jag titulerar vår hallvägg som skräckväggen eftersom det egentligen inte är något skräckinjagande med den utan bara ett gäng udda tavlor som vi hängt huller och buller efter ena väggen. Hursomhelst kom jag på att jag skulle ta och visa denna vägg med tanke på att vi tavelfyndar när vi loppisshoppar och den har som sagt uppdaterats sedan jag visade bild på den sist.

Dödskallespegeln kommer från Gotland och den köpte maken till mig innan vi ens var officiellt tillsammans eftersom han varit på semester med sin familj den sommaren som vi träffades. Intill den hänger vårt vigselbevis. Intill den brodderade Geishan sitter ett litet collage som jag gjorde av vår första officiella dejtmiddag med tillhörande citat ur lyckokakorna samt kvittot plus en bild på maken som liten och en på mig.

overandout

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

