Update om tävlingen Bli kommentar 5000!

Bild lånad från Mittemellan

Tävlingen börjar närma sig sitt slut och detta tycker jag är jätteroligt, därför vill jag bara kort ta och påminna om vad som gäller för att delta i denna tävling. Vill du alltså ha större chans till seger i tävlingen så dyk gärna ner i arkivet och läs äldre inlägg och lämna kommentarer även på dem!

Snart har jag fått 5000 kommentarer här i Trädkojan och det vill jag fira! Därför utlyser jag en liten tävling, den som når den magiska kommentaren kommer att vinna ett hemligt paket samt en länkning till sin blogg! (Har man ingen blogg så får man iallafall ett eget inlägg)

Reglerna är enkla, kommentera mera! (Dock relevanta kommentarer till de inlägg som finns på bloggen gamla som nya spelare ingen roll) Följ bloggen via mailprenumeration eller Bloglovin’. Länka gärna från din egen blogg hit (dock inget krav).

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Jag har jobbat på med kommentarer i flera månader för denna tävling nu.😉 Hihi nä de kommentarerna hade du fått i alla fall ju!

  2. uh ligger dåligt till där, har ju knappt läst bloggar på 7 veckor

Tack för att du skriver en kommentar.

