Jag har ett brinnande hjärta för New York.

Nå, kanske inte direkt brinnande men lysande i alla fall.

Jag har pimpat en av våra rislampor och hängt upp den inne i trädkojans kontor. Jag hittade en skyline av New York City (notera att jag har kvar Twin Towers), men eftersom denna bara räckte runt halva lampan fick jag ju lov att tänka till vilket resulterade i I ❤ New York. Klassiskt jag vet men det är ju ändå sanningen. Om jag kunde gifta mig med en stad skulle New York vara it. Det var lite pilligt att skära ut själva staden men jag tycker nog att jag lyckades ganska bra.

overandout

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Jösses vad duktig du är!
    Speciellt med Pilliga saker😀
    Kram från mig🙂

  2. Snyggt jobbat!!🙂

  3. Jag tyckte den blev riktigt snygg ju! Vilken dunderbra idé och tack för att du delar den vidare🙂 Jag sitter och funderar vad jag hade kunnat göra med min gamla rislampa till Niilas barnrum… Idéer?

  4. Evelina: Dekopage av tex färgglada prickar (en fundering som jag själv har) jag skulle då rekomendera silkespapper (sådant man använde som liten till smällkarameller) eftersom det då lyser igenom. Eller så kan man kanske limma eller sy fast tygblommor.

Tack för att du skriver en kommentar.

