Den givmilda hyresgästen.

Idag är det ju som bekant Ge-bort-en-bok-dagen och jag rensade ur vår bokhylla på böcker. Det känns otroligt bra att jag har gjort plats för ny litteratur och dessutom får jag ju räkna bort saker i mitt bra-att-ha projekt. Så det är Win-Win-Win så att säga.

Böckerna och lappen placerades ut i vårt bostadsområde och jag tänkte att jag skulle gå och se efter i morgon om det är någon som har nappat vilket jag naturligtvis hoppas att någon gör. För vem vill inte ha en gratis bok liksom?

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. smart! Såg din inbjudan på FB men har sjäjv inte hunnit. Får se om jag hinner ikväll

Tack för att du skriver en kommentar.

