Vecka 37 – Ris och Ros.

Veckans Ris

* Veckans ris går till min egen lathet när det kommer till att ta tag i hushålls sysslorna.

Veckans Ros

* Oj den här veckan ska det delas ut rosor! Först och främst ska min älskade make ha rosor för att han korrat klart manuset till min kommande bok! Sedan vill jag ge rosor till Pyrets polare och dessas föräldrar för en trevlig fikastund i veckan. Svärmor och svägerska ska också få varsin ros som tack för de snygga kläderna från Me&I som Pyret fick. Svärfar får en ros för att han ordnade en kräftskiva (för att jag aldrig ätit kräftor). Vill även skänka några rosor till Drottningsgatansbokhandel här i stan. Och sist men inte minst vill jag skänka en ros till alla de som deltog i ge-bort-en-bok- dagen, inte bara de som gav böcker utan även till alla dem som hittade böcker naturligtvis.

overandout

Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

