Några intensiva dagar.

Ja, det har varit full rulle här i trädkojan. Jag har framför allt hållt på och pulat med den kommande boken (= många extremt sena nätter), det lilla jag vågar yppa om boken är att baksidetexten äntligen är klar! Phu, vad jag har våndast över den, men med lite hjälp från älskade maken så har vi lyckats få till en bra text enligt mig.

Utöver detta har jag även skrivit viktiga mail och pulat på med sådana tråkigheter. Jag känner dessutom en stor saknad i bröstkorgen eftersom det blivit dags att släppa taget om detta bokprojekt och förutom Blossom Falls – 3:an har jag inget nytt på gång även om jag känner hur det börjat klia lite smått i fingrarna. Det jag har kommit fram till under denna resas gång är i alla fall att jag gärna skriver fler fristående böcker eftersom det har varit väldigt givande men just nu känns det så här:

Bild lånad från Book Riot på Facebook

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Iiiiiiih så spänki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (som vi säger i kiruna och spänki är slangord för spännande)

    Kommentar 5000!

  2. Evelina! GRATTIS TILL DEN 5000:DE KOMMENTAREN!

  3. Låter spännande! Du fårngade mitt intresse med baksidetexten!🙂 Kram!

  4. Åhnej kunde jag inte ha skrivit något klokare!!! Pinsamt!😉

Tack för att du skriver en kommentar.

