Gijtto Evelina.

Förra veckan så hade det droppat in ett kuvert i vårt postfack.

Bild lånad från makens facebook.

I alla fall, i paketet som blev rena överraskningen för mig hade Evelina skickat med lite gåvor. Dels en jättefin reflex med Barbaskön eftersom hon läst här på bloggen att jag ska hjärntvätta Pyret. Och denna satte jag blixtsnabbt fast på barnvagnen så att vi ska synas nu i höstrusket när vi är ute. Hon hade även skickat med två snöflingor i glas eftersom hon ville att även vi skulle få känslan av snö så som de redan har fått i Kiruna. Dessa sköra små skönheter kommer jag att sätta upp i vårt sovrumsfönster när vi möblerar om efter jul, men mer om det då.

Jag ursäktar den dåliga kvaliten på bilden men det var fasligt mörkt när jag knäppte den och sen försökte jag ljusa upp den i Photoshop men så kom jag på villovägar så den blev så här istället. Ja,ja man ser i alla fall den fina reflexen och vykortet med lapporten på.

Jag är så oerhört tacksam för att jag har fått en så go internet vän som Gijtto Evelina!

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Hahaha så gullig du är som tagit in lite samiska. Dialektal åt Luleå-hållet ser jag också. Men tusen tack för det! 🙂 Det var väldigt snällt och gjorde mig mycket förvånad men jätteglad!

Tack för att du skriver en kommentar.

