Te, countrymusik och höstiga träd.

Bild lånad från Makens facebook.

Nu är det bara två månader kvar till julafton, tänka sig vad det här året har rusat fram, för att inte tala om hösten som bara svissat förbi i raket fart. I och för sig har vi haft det fullt upp i trädkojan, jag har arbetat med Sia & Kristoffer en hel del, samt att jag börjat på ett nytt skrivprojek. Förutom att låta kreativiteten flöda så har vi även möblerat om i vårt vardagsrum, blivit förkylda vilket botas bäst med polka tet från höstmarknaden. Vi har lånat en massa böcker från bibblan och jag har även fått ett himla sug att lyssna på countrymusik om detta är kopplat till denna fantastika årstid eller inte låter jag vara osagt men jag har hittat ett par nya favoritartister inom denna genera. Och det är ju alltid ett nöje att finna nya artister att lyssna på.

Bild lånad från Makens facebook.

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Jag har plogat mina föräldrars gård för första gången denna vinter idag…. Har dessutom varit på snöskoterns dag. Julklappar har jag börjat handla (en lila spis åt Niilas) så jag känner mig redo för vinter och en strålande jul (+ 1 års kalas!)🙂

  2. Roligt att du har börjat lyssna på countrymusik. Får jag föreslå en svensk webbradio med enbart country till dig? http://www.countrykanalen.se! Varmt välkommen! /Per

  3. Per: Jag är uppvuxen på countrymusik men har fått upp ögonen för lite nya artister bara.😀 Men tack för tipset på webbradion.

Tack för att du skriver en kommentar.

