Jag har piffat lite.

Ja, jag kände att det var ett bra tag sedan jag uppdaterade headern här på bloggen och pågrund av detta så har jag under kvällen suttit och lekt med photoshop samt druckit Mint te för halsen eftersom jag har drabbats av en snorig historia. Hursomhelst så kände jag att bloggen behövde sig lite färginjektioner och detta fick ju bli genom den nya headern även om den kanske inte skiljer sig jättemycket från den gamla men jag gillar stilen.

I övrigt så undrar jag om du som kikar in här har några funderingar kring designen av bloggen. Och du vet väl om att det går superbra att följa bloggen via bloglovin´. Klicka på ikonen nedan eller i menyn till höger.

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Jag la just märke till din nya header och den är så fin! Åh pyret! Vad säger man.. Vilka klara barnögon han har. Det riktigt strålar välmående och lycka från den bilden =) Härligt!

Tack för att du skriver en kommentar.

