TÄVLA OM SIA & KRISTOFFER.

 

Födelsedagsveckan här på bloggen drar igång med buller och brak med en tävling där en person vinner min kommande bok Sia & Kristoffer.

Läs om vad boken handlar om HÄR

I reglerna för denna tävling står det att man ska lämna sin mailadress i kommentarsrutan. Detta verkar dock avskräcka tävlande från att delta därför så slopar jag den delen av reglerna!!

OBS!

Sista tävlingsdagen är den 11 november 2012 kl 23:59

Vinnaren utses via en vloggad lottdragning som presenteras måndagen den 12 november 2012, lottdragningen kan inte överklagas.

Vinnaren kommer att publiceras på min blogg, så lägg till bloggen som prenumeration så missar du inte när vinnaren dras samt fler härliga inlägg. (Du behöver inte skriva blogg för att delta i tävlingen men har du en blogg får du även en länkning till den om du har den vinnande lotten)

Kommentarer i andra inlägg om deltagande i Sia & Kristoffer tävlingen godkänns ej.

Har du svårt att lämna en kommentar här i bloggen så skicka svaret till andie.blogg@hotmail.com istället märk mailet Tävling Sia & Kristoffer.

Tävlingen är nu avslutad

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

8 kommentarer

  1. Kul med tävling!!🙂 Boken låter spännande, jag ska ta och läsa igenom dina böcker har jag planer på!🙂 KRAM!!

  2. Jag är med och tävlar. Evelina /

    Jag har en blogg och ska blogga om tävlingen alldeles efter jag skrivit detta😉 ”Klick, klipp och klistra” både bild och text.

    * Guld stjärna till dig Evelina men eftersom jag justerat reglerna tycker jag att det endast är rättvist att du inte ska behöva visa din adress offentligt!

  3. jamen klart man är med

    * Guld stjärna till dig Mary, men eftersom jag justerat reglerna tycker jag att det endast är rättvist att du inte ska behöva visa din adress offentligt!

  4. Tack för FB-hälsningen! Jag har faktiskt sett detta men bara på mobilen och då är det så krångligt att kommentera. Jag läser fortfarande men kommenterar aldrig – jag vet jag är kass!!!
    Jag är gärna med och tävlar men jag tänker inte skriva min mailadress här då jag äntligen fått en adress fri från spam… sorry – förverkar jag mina chanser på att vinna då så får jag väl köpa den istället🙂

    Lycka till och grattis på femårsdagen! Kram

  5. Jag är med och tävlar!🙂

  6. Denna kommentar har lagts in manuellt:
    Persilja

    Jag är med och tävlar

  7. nyttellergammalt

     /  torsdag, november 8th, 2012

    Jag vill såklart vara med och tävla!🙂 Ska skriva ihop på min blogg också!🙂 Ser fram emot att läsa alla dina böcker, har inte kommit dit ännu.🙂 Kram Jeanette

  1. Jag tävlar om Andrea S Vessmans bok ”Sia & Kristoffer” « nyttellergammalt

Tack för att du skriver en kommentar.

