EXPRESSTÄVLING! vinn bokmärken.

I reglerna för denna tävling står det att man ska lämna sin mailadress i kommentarsrutan. Detta verkar dock avskräcka tävlande från att delta därför så slopar jag den delen av reglerna!!

OBS!

Detta är en EXPRESSTÄVLING som startar och avslutas den 8 november 2012.

Vinnarna väljs ut genom en lottdragning, lottdragningen kan inte överklagas.

Vinnaren kommer att publiceras på min blogg, så lägg till bloggen som prenumeration så missar du inte när vinnaren dras samt fler härliga inlägg. (Du behöver inte skriva blogg för att delta i tävlingen men har du en blogg får du även en länkning till den om du har den vinnande lotten)

Kommentarer i andra inlägg om deltagande i Epresstävlingen godkänns ej.

Har du svårt att lämna en kommentar här i bloggen så skicka svaret till andie.blogg@hotmail.com istället.

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Tur att jag kikade in när tävlingstiden var så kort 😉 Evelina var namnet som bekant 😉 jag vill vara med och tävla

  2. Jag vet inte hur många kommentarer jag skrivit nu haha nåt fel när jag är inne via mobilen 🙂 men jag är med å tävlar och namnet är ju Evelina som bekant 😉

  3. nyttellergammalt

     /  torsdag, november 8th, 2012

    Jag vill tävla! 🙂 Kram Jeanette

Tack för att du skriver en kommentar.

