Då har man blivit med skrivforum.

Jag har alltid känt att jag skulle vilja hänga på ett forum som handlade om skrivande. Och visst finns det flera men av de som finns har inget känts bra eller tillräckligt användarvänligt så därför efter mycket velande så gjorde jag helt enkelt slag i saken och fixade mitt eget. Jag hoppas att det kommer att locka till sig lite medlemmar för annars skulle det ju naturligtvis vara trist men om man aldrig provar så vet man inte heller hur det kan komma att te sig. För att bli medlem på Skrivkvarteret som forumet heter kan man klicka på den här länken eller på bilden http://skrivkvarteret.forum24.se

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

