Hämtat ut mitt Buzzador paket.

I morse hade jag fått sms att jag kunde hämta ut mitt Buzzador paket för Nestlés Min Frukt som jag ska Buzza. Så i eftermiddags tog vi en promenad till utlämningsstället och hämtade paketet.

Pyret kommer att få smaka på en Min Frukt päron som sent mellis idag. Så jag återkommer med omdöme vid ett senare tillfälle. Men skulle du också vilja bli en Buzzador får du gärna klicka på länken nedan

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Andie1

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Åh ni fick mycket, vad roligt🙂 Hoppas det smakar!

  2. Hahaha han ser så sugen ut😀

Tack för att du skriver en kommentar.

