Vecka 46 ~ Ris och Ros.

Veckans Ris

* Folk som vill skapa lite vardagsdramatik (läs= mamma facebookgrupper) jag säger bara Jesus, fokusera på något annat som typ ditt eget barn. Och nej, det är inte fel att en annan gruppmedlem vill inboxa någon istället för att ta det öppet i en grupp, men att sedan hänga ut personen i gruppen för att få alla på sin sida det är j@vligt möglig stil. Det finns en orsak varför jag slutade kommentera bland de trollen. (och om någon från den gruppen läser min blogg, nej det var inte jag som inboxade för vet ni vad jag har bättre saker att fokusera på som typ mitt eget barn och liv)

Veckans Ros

* Veckans ros går till alla fantastiska människor i mitt liv.

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Åh, jag är inte med i några sådana grupper. Kännes för mycket Familjeliv och det har jag aldrig klarat av. Typ mammornas Flashback

  2. Madelein: Hahaha ja precis så känns det här…. jag är iofs med i den här gruppen men jag har slutat kommentera men tycker att det kan vara lite intressant att läsa ibland.

Tack för att du skriver en kommentar.

