Ramar i alla former.

Jag gillar fotoramar som är lite udda. Och jag såg detta tips i en grupp på Facebook som heter Diffrent Solutions och tänkte att det här kan jag ju fixa hur lätt som helst själv. Så i helgen tog jag fram min burk med knappar och trälimmet samt några vanliga träramar som jag fått av svärmor då hon hittade dem på en loppis.

Resultatet blev detta.

Jag blev tokigt nöjd med dessa. Jag har dock ingen aning vilka foton som ska in i ramarna ännu men det är ju ett mindre problem. Det var lite pilligt och en aningen kladdigt men det var riktigt roligt.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. nyttellergammalt

     /  måndag, november 26th, 2012

    Kul idé!

  2. Men å så fint och roligt, det här vill jag också göra, måste leta reda på några gamla ramar först bara! =)

  3. men hjälp så söta!

Tack för att du skriver en kommentar.

