Smaskigt och snabbt.

Jag är Buzzador vilket innebär att jag har fått chansen att prova på Nestlés Min Frukt till Pyret. Den finns i två smaker päron/äpple och jordgubb/äpple/banan. Jag som förälder tycker att den här produkten var jättebra och lätt att ta med i skötväskan för att ge när vi varit på språng. När jag Buzzat Min Frukt har det varit uppskattat att få ge bort provprodukter och jag kommer definitivt att rekomendera den till mina vänner och bekanta som de också är småbarnsföräldrar.  Det enda jag har att säga som är lite negativt om produkten var att jag tyckte att 90 g var lite i det snålaste laget men utöver det så gillar jag skarpt den här produkten  jag kommer dessutom att fortsättningsvis att köpa Min Frukt till Pyret eftersom både han och jag uppskattade konsistensen på Nestlés Min Frukt över liknande produkter som finns på marknaden.

Är du intresserad av att testa olika produkter för företag? Då rekomenderar jag verkligen att bli en Buzzador. Av egen erfarenhet så tycker jag att det är ett bra sätt att hitta nya produkter och även få bra samtalsämnen att prata om med vänner.

 

Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Ingrid gillade den röda, vi provade lite idag. Spar resten till imorgon. Kan nog också tycka att det var lite snålt tilltaget jämfört med många andra liknande produkter. Gillar förpackningen, smidigt att ha med sig och slippa glasburkar och dyl! Kram

  2. Nu har jag också blivit buzzador med hjälp av din länk där. =) hehe

Tack för att du skriver en kommentar.

