Väduren 2013.

Eftersom statistiken visa att mina horoskopinlägg är de mest lästa så tänkte jag att det är dags igen för min tolkning av Dadhichis förutsägelser om Vädurens horoskop för 2013.

Och ja, jag skriver endast om Vädurens stjärntecken då det sträcker sig från den 21 mars till den 20 april och som du kanske förstår så är detta mitt stjärntecken. Så du som kikar in ofta i trädkojan kommer säkerligen att märka att det kommer att bli ganska många horoskopinlägg framöver.

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Lämna en kommentar

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

