Det var ”verkligen” jobbigt att trycka i sig alla Skittlesgodisar.

Jag såg en liknande tavla på facebook tror jag bestämt att det var, där någon tagit en massa nudelpaket och dyrlikt och satt i en ram. Och det tyckte jag var så intressant och coolt att jag tänkte att jag skulle göra något liknande. Men efter att ha diskuterat idéen med maken så beslutade vi oss för att använda oss av amerikansk mat till vårt kollage.

Sagt och gjort så har vi under en längre tid samlat på oss ett antal olika matförpackningar med amerikansk anknytning. Mest Skittles eftersom det är det godaste godiset och dessutom har dessa de färgladaste papperna. Jag blev jättenöjd med resultatet av denna tavla som nu mera hänger på en av trädkojans köksväggar.

overandout

 

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. cool 🙂 Jag gillar butterfingers

Tack för att du skriver en kommentar.

