November 2012 – kommentarstoppen.

Den här månaden har jag haft födelsedagsvecka här på bloggen eftersom det är 5 år sedan jag började blogga på riktigt. Och kommentarerna har trillat in och dessutom en och annan ny läsare och prenumerant. Vilket jag är tacksam för, jag hoppas att ni kommer att uppskatta bloggen i minst fem år till, skämtosido så vet jag inte hur länge jag kommer att fortsätta blogga men så länge som jag får så fin respons från er som läser har jag inte tänkt sluta i alla fall. Och med detta sagt så är det dags för månadens kommentarstopplista.

1. Nettan 12

2. Evelina 10

3. Sanna 5

4.  Madelein 4

5. Nataliesjogren, Maria och M 3

6. Dakota, Karin och Elin 2

7. Persilja 1

Bubblarna: Roger-Kreaskriv, Perny och Wilma&Sandra

Lämna en kommentar

1 kommentar

Tack för att du skriver en kommentar.

